اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاوه هشدار داد

توطئه‌افکنی رسانه‌های دشمنان در مناطق مرزی کشور برای فریب جوانان

امام جمعه پاوه نسبت به خطر تهدید داعش فرهنگی هشدار داد و گفت: رسانه‌های دشمنان، به‌ویژه در مناطق مرزی برای اثرگذاری بر ذهن جوانان کشورمان توطئه‌افکنی می‌کنند.

توطئه‌افکنی رسانه‌های دشمنان در مناطق مرزی کشور برای فریب جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه  استان برگزار شد، نسبت به خطر تهدید داعش فرهنگی هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه داعش فرهنگی در برخی مناطق کشور امکان بروز دارد، گفت: جنگ فکری و نظامی جهان اسلام را امروزه تهدید می‌کند.

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه تهدیدات منطقه‌ای را باید جدی گرفت، ادامه داد: داعش در جنگ سخت (نظامی) نابود شد ولی باید مراقب گسترش تفکر داعش بود، چراکه رسانه‌های دشمنان، به‌ویژه در مناطق مرزی برای اثرگذاری بر ذهن جوانان کشور توطئه‌افکنی می‌کنند.

قادری با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه‌های فرهنگی کشور باید هرچه بیشتر و به‌صورت هدفمند برای مقابله با تهدیدات دشمنان مورد توجه باشد و اجرا شود، گفت: روحانیان و اهالی فرهنگ و هنر و افراد فرهیخته در این زمینه نقش بسیار مؤثری دارد.

امام جمعه پاوه گستاخی ترامپ نسبت به ایران اسلامی را محکوم کرد و متذکر شد: ایجاد نارضایتی در میان مردم با کوبیدن بر طبل ناکارآمدی از اهداف و برنامه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور است.

وی به وجود مشکلات و توسعه‌نیافتگی مناطق درگیر جنگ تحمیلی هشت ساله اشاره کرد و یادآور شد: منطقه اورامانات باید بیشتر در زمینه فرهنگی مورد توجه باشد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول